Derfor skal din virksomhed have en webshop

En investering i en webshop og dermed mersalg, kan være med til at holde liv i det lokale handelsliv.
De fleste butikker har jo allerede varelageret, så hvorfor ikke udvide din kundekreds til hele Danmark.

Vi forstår vigtigheden af at levere en problemfri oplevelse til dine kunder samtidig med at optimere din virksomheds drift. Derfor præsenterer vi vores skræddersyede webshop og Click & Collect løsninger, der bringer både bekvemmelighed og effektivitet til din forretning.

Optimer din virksomheds effektivitet.

Med vores webshop kan du udvide din kundebase betydeligt ved at tilbyde produkter og tjenester online. Dette giver dine kunder mulighed for at handle 24/7, hvilket øger dit salgspotentiale uden at begrænse sig til normale åbningstider.

Vores Click & Collect løsning er den perfekte måde at imødekomme dine kunders travle livsstil på. Lad dem bestille online og hente deres varer på et tidspunkt, der passer dem. Dette reducerer ventetider, forbedrer kundetilfredsheden og giver dig mulighed for at håndtere varer mere effektivt.

Gør din virksomhed mere tilgængelig og fleksibel ved at tilbyde både webshop og Click & Collect. Vi er her for at hjælpe dig med at opnå større succes ved at tilpasse vores løsninger til dine behov. Optimer din kundeoplevelse og din forretningsdrift med vores innovative tilgang.

Nemt at bruge

Vores webshops er lavet i et system der gør det nemt for dig, at vedligeholde og ligge dine produkter på din webshop. Ønsker du ikke selv at vedligholde din webshop så er der mulighed for at tilkøbe vedligehold og opdatering af webshoppen samt automatisk bogføring i dit regnskabsprogram og automatisk mailsystem.

Der er tænkt på det hele

Webshoppen er Udviklet i WordPress og lavet i et design der passer til din virksomhed.
Den er også optimeret til mobil og tablet. Webshoppen kommer med opsætning og integration af betalingsløsning fra Bambora
(andre betalingsløsninger kan også opsættes).

Gennemsigtighed

Hos os er der fuld gennemsigtighed så ved du hvad du skal betale og hvad du får for pengene – når din virksomhed bestiller en webshop hos Mediehuset Hirtshals er der ingen skjulte gebyrer, abonnementer eller ekstra regninger. Når webshoppen er købt og betalt for det aftalte beløb, så er siden din.

Vi har løsningen til dig

Vores løsninger kan skræddersyes efter dit behov og budget. Du kan med stor sucess bruge grundpakken som den er eller udvide den efter dine behov og ønsker. Det er muligt at opgraderer webshoppen så den der er SEO opdateret til Google til lige netop dit behov. herunder kan du få et overblik på priser og muligheder.

GRUND PAKKE

14998,- kr
  • Design og udførsel af webshoppen inkl. 10 produkter.
  • Mulighed for at købe webshoppen på abonnement 798,- pr. md. i 24 mdr.inkl. Sikkerheds backup og support og opdatering af 2 produkter pr. md.
  • Indløsningsaftale (Betales direkte til Bambora) 149,- pr. md. 0,25 dkk/betaling.
  • Domæne oprettelse 698,- derefter ca. 1198 kr. pr. år (betales direkte til domæneudbyder)
  • Dk Hostmaster 70 kr. pr. år
  • HTTPS/SSL Certifikat til webshoppen. 498,- pr. år. (Betales via domæneudbyderen)

EKSTRA TILKØB

fra
299,- kr
  • Vedligehold og opdatering af produkter(10 stk. pr. md.) og webshop 798,- pr. md.
  • Køb af produkt oprettelse 110 kr. pr. produktoprettelse på webshoppen.
  • Nyhedsbrev modul 1500,-
  • Grafisk hjælp til logo og billede redigering 450,- pr. time.
  • Websikring+ på webshoppen 299,- pr. md.
  • Google ADS annoncering opstart og oprettelse 998,-
  • SEO opdatering af webshoppen 1498,-

BETALING OG INDLØSNINGSAFTALE

Hos Bambora

Pro+
inkl. indløsningsaftale
Månedligt gebyr på 149,-
250 betalinger/md GRATIS
Betalinger derefter 0.25,-/betaling

Webshop
Køb af domæne 398,- derefter en årlig betaling på ca. 250,- pr. år

Fragtløsning fra Shipomondo.
Click & Collect: Sælg på de sociale medier og lad kunden vælge Click & Collect “afhent i butik”.

*Alle priser er plus moms

Hvad er vigtigt for dig?

Her er nogle spørgsmål, du kan stille dig selv, når du skal definere kravene til din fremtidige webshop:

  1. Er der nogle særlige funktioner på din webshop, som du bare må have med?

  2.  Har du allerede en grafisk linje, eller skal logo, farver og grafisk udtryk udvikles i forbindelse med design af webshoppen?

  3. Hvilken betalingsmuligheder ønsker du? Dankort, kreditkort, MobilePay, faktura?

  4. Hvilke integrationer er must have, fordi de gør din hverdag nemmere. Jo flere manuelle processer, du kan automatisere, des mere tid kan du bruge på din kerneforretning. (Et godt eksempel er, at du kan spare meget tid med en integration, der automatisk overfører dit salg til e-conomics eller Dinero)

  5. Har du en eksisterende webshop, hvor produkterne skal overføres til det nye design? (Det er vigtigt at få afklaret, om denne opgave kan løses via import af fx en CSV-fil, så du slipper for manuelt at indtaste et hav af eksisterende produkter i den nye shop)

  6. Er billeder og indhold klar, eller bliver det først lavet sideløbende med at shoppen sættes op?

  7. Skal du have en blog integreret på din webshop?

  8. Hvilket e-mailmarketingsystem skal der evt. integreres med?

  9. Har du særlige ønsker til webshoppens SEO-plugin?

  10. Hvilken fragtløsning vil du benytte?